Thursday, April 23, 2020

وزیر امور خارجه فلسطین آخرین حمله اسکان فلسطینی ها را محکوم کرد



 15 آوریل 2020 5:20 AM  علی سلام حقوق بشر ، حملات اسرائیل ، حل و فصل اسرائیل ، اردن دره ، گزارش خبر ، فلسطین ، کرانه باختری 0
وزارت امور خارجه فلسطین و مهاجران فلسطین ، روز سه‌شنبه ، آخرین حمله شهرک نشینان اسرائیلی را که برای تاج ویروس منزوی شده بودند ، محکوم کرد.
استعمارگران غیرقانونی مظنون به انقباض ویروس ، در پایگاه ارتش اسرائیل قرنطینه شدند. بنا بر گزارش ها ، شهرک نشینان فرار کرده و به حمله غیرنظامیان فلسطین با سنگ و گاز اشک آور ، علاوه بر آتش دو اتومبیل ، در دره اردن اشغالی نیز حمله کردند.
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام كرد كه این حمله فقط گسترش دهها حمله مشابه علیه غیرنظامیان فلسطین است و می افزاید: از زمان شیوع این بیماری همه این حملات افزایش یافته است.
براساس گزارشی از گروه حقوق بشر اسرائیل B'Tselem ، در حملات اسکان اسرائیلی ها به فلسطینی ها و املاک آنها ، سنبله ای رخ داده است.
وی گفت: "از ابتدای ژانویه سال 2020 ، B'Tselem 50 واقعه خشونت آزار دهنده را علیه فلسطینی ها در سراسر کرانه باختری ثبت کرده است ، که 21 مورد از آنها فقط در مارس رخ داده است. در 13 مورد به خانه های ساکنان مورد حمله قرار گرفته است که 8 مورد در مارس. موارد دیگر در ماه مارس شامل 7 مورد حمله جسمی و 15 حادثه که شهرک نشینان اقدام به خرابکاری اموال یا سرقت اموال کردند. " - B'Tselem
~ WAFA ، B'Tselem

No comments:

Post a Comment